شناسهٔ خبر: 18257 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور تا دو روز آینده/ افزایش آلاینده‌های جوی در کلانشهرها

هوا شناسی - گردو غبار طوفان کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تأکید بر افزایش آلاینده‌های جوی در کلانشهرها اعلام کرد: عبور سامانه بارشی از نواحی شمال غربی کشور در روز سه‌شنبه موجب بروز بارش‌های پراکنده در این مناطق خواهد شد./

امین‌حسین نقشینه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت جوی کشور طی سه روز آینده را اینطور اعلام کرد: افزایش نسبی دما و ایجاد جوی آرام در این مدت برای بیشترین نقاط کشور پیش‌بینی شده است که افزایش آلاینده‌های جوی را در شهرهای پرجمعیت و صنعتی به دنبال خواهد داشت.

نقشینه آسمان سایر نقاط کشور را صاف تا کمی ابری اعلام کرد و گفت: برای سواحل شمالی، اردبیل، خراسان شمالی و خراسان رضوی  نیز مه صبحگاهی پیش‌بین شده است. انتظار داریم امروز خلیج فارس نیز در اثر وزش بادهای نسبتا شدید مواج و متلاطم باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی سردترین مرکز استان‌ها را شهرکرد با دمای ۱۲ درجه زیر صفر  و بندر عباس را با ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز اعلام کرد.

وی با اشاره به این مطلب که در روز سه‌شنبه موجی از سمت شمال غرب از کشور عبور خواهد کرد گفت: این موج استان‌های گلستان و البرز شرقی را تحت تأثیر قرار داده و موجب بارش پراکنده‌ای در این مناطق خواهد شد.

نقشینه در پایان آسمان امروز تهران را صاف و همراه با غبار صبحگاهی اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای امروز تهران ۱۳، فردا ۱۲ و کمینه دمای آن یک درجه بالای صفر پیش‌بینی شده است./

نظر شما